HADAS SHEINFELD

חשבון נפש מקצועי

האם אתם עושים חשבון נפש מקצועי לקראת יום כיפור? החלטות לקראת השנה החדשה?

אני אוהבת סיכומים והחלטות ומאמינה גדולה במטרות. אבל אני מודה שאני גם לא מחמירה עם עצמי בענייני הביצוע, וגמישה עם שינוי של מטרות תוך כדי תנועה. 
במה אני טובה? במה אני פחות טובה? אני לא מדברת על הדיבור המעצבן מול מגייסות/מנהלות. אני מדברת על הסתכלות פנימית אמיתית. מה אני אוהבת בעבודה שלי, מה אני פחות אוהבת. 


תמיד אנחנו מסתכלים על איפה אני יכולה להשתפר, נכון? אז הפעם אני מציעה לכם הסתכלות חדשה. איפה אני מרגישה חזקה, במה אני ממש טובה, ואיך אני לוקחת את הדבר הזה עוד צעד קדימה?


הדבר הראשון שאנחנו עושים, במפגש הראשון של הגילדה לניהול מוצר, הוא לדבר על מהות התפקיד של ניהול מוצר. יש לי מודל (דא!) שפיתחתי, שעוזר גם להעריך מנהלי מוצר אם יוצא לך לראיין, וגם להעריך את עצמנו. (השבוע אני פותחת את ההרשמה למחזור הבא, אם מענין אותך זה הזמן להרשם).


מודעות עצמית, ורצון להשתפר הם שני הדברים שבעיני מסמנים מקצוענים ברמות הגבוהות ביותר. אז הנה אני שואלת כל אחד ואחת מכם – מה הדבר שאתם חזקים בו, ואיך תקחו אותו עוד צעד קדימה השנה? זה לא המקום להצטנע, או להתבייש. אנחנו כאן להרים! 


שאני אתחיל? אני יודעת שאני טובה בדיבור מול קהל. אני גם ממש אוהבת את זה. עוד לא החלטתי איך אני אדחוף את זה עוד צעד קדימה השנה, אבל אני ללא ספק חושבת על זה. מסתכלת. בודקת אפשרויות דרך אגב, כבר ניסיתי משהו בהקשר הזה, וזה לא עבד. אמרו לי ״לא״ על משהו שרציתי. אז אני לא אומרת שזה יבוא בקלות. אבל אני כן אומרת שאני רוצה להמשיך לנסות.

 
קדימה, אל תשאירו אותי לבד. מה הדבר שאתם טובים בו, והשנה תקחו אותו צעד קדימה?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...