HADAS SHEINFELD

טד לאסו למנהלים

המלצה ליום ראשון בבוקר – טד לאסו

אני מניחה שרובכם ראיתם כבר את טד לאסו? הסדרה באפל טיוי? בכל מקרה, אם לא ראיתם, תלכו לראות. הסדרה הזו מפתיעה.
תקציר מהיר – מדובר במאמן פוטבול אמריקאי, שמגיע לאמן קבוצת כדורגל בליגה האנגלית. זה לא אותו הספורט, וזו כמובן גם תרבות אחרת, וכו׳. זו לא סדרה ריאליסטית בשום אופן, הכדורגלנים בה אינטליגנטים באופן מפתיע, ויש להם גם אינטליגנציה רגשית ברמה הרבה יותר גבוהה מהממוצע. אבל היא גם לא מדע בדיוני או משהו כזה. היא פשוט ייצוג של העולם עם פילטר מאוד חזק של חיוביות ואהבת בני אדם.

אני חיבת לומר שעדין לא ברור לי איך הסדרה תפסה כל כך חזק, ואיך זה שיש לה כזה קהל מעריצים. כי באמת, זה משהו כל כך חיובי וכל כך מוזר… לא ברור לי מי בדיוק הקהל. מה שכן, חפשו בגוגל – המלצות ניהול על בסיס טד לאסו, ותמצאו כבר מאות אם לא אלפי פוסטים.

בצפיה הראשונה ראיתי רק את החיוביות. אבל בצפיה שניה בכל הסדרה (יש שלוש עונות), אפשר לראות הרבה יותר מזה.

נקודה אחת שממש אהבתי, משהו שאני מנסה ליישם בניהול ולא תמיד מצליחה – האמון באנשי הצוות שלך, כך שהם לא צריכים להסביר/לתרץ כל דבר.
אני כמנהלת, ממש מעדיפה לא לדעת למה העובד שלי צריך לאחר היום. אני סומכת עליו, אני לא רוצה להכנס יותר מדי לחיים האישים שלו, אני רק רוצה שיגיד לי – מחר אני מגיע מאוחר. וזהו. אל תספר לי שלאמא של אשתך יש וירוס הקאות אז היא לא יכולה להגיע לקחת את הילד לגן. אל תספרי לי שהבת של הגננת מתחתנת. אני לא רוצה לדעת. אני סומכת עליכם לגמרי.

כמובן, אם יש מצב מתמשך, אם צריך עזרה, אם אתם מרגישים את הצורך לספר – תרגישו חופשי. אבל אם אתם מספרים רק כדי ״שאני אדע שזה לא סתם״ או משהו כזה, תחסכו ממני.

ומה הקשר לטד לאסו? בעונה השלישית, אחד המאמנים אומר לטד שהוא לא יגיע לאימון. טד שואל – הכל בסדר? ורוי עונה
:I am coming down with a light case of none of your business
שבתרגום חופשי שלי ״אני סובל קצת מלא עניינך תעזוב אותי בשקט״.

Roy Kent, Roy Kent.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...