HADAS SHEINFELD

רעיונות לשימוש ב chatgpt בחיים האמיתיים

הגיע הזמן להיות יצירתיים בעולם המוצרי החדש והמופלא chatgpt.

אני בטוחה שהמוני יזמים ברחבי העולם יושבים עכשיו וחושבים על רעיונות שינצלו את הטכנולוגיה החדשה והמדהימה הזו.אז בואו נעזור!

איזה סוג של מוצרים/פתרונות הכי הייתם רוצים לראות מעל המנוע הזה, שנראה לי ש״מנוע חיפוש״ זה לא הכותרת הנכונה לא, אולי ״מנוע תשובות״ יותר מתאים.
נפרוט לרגע את היכולות:
– כתיבת טקסט יצירתי – מכתב, חיבור, סיפור, כתבה, שאלות לראיון (כתוב לי סיפור על שלושה ילדים ואבוקדו)
– אינטגרציה של חומר – סיכום מידע שעונה על שאלה (מדוע קר בחורף?)
– ניהול שיחה/דיאלוג תוך שהוא לוקח את אחד התפקידים שמוגדר לו וכו׳

שני כיוונים שונים לחלוטין שחשבתי עליהם השבוע:
– התמקחות עם הבנק שלי על העמלות (מוצר קונסיומר קלאסי)זה סוג הדברים שאני יודעת לעשות, שצריך לעשות פעם בשנה, ושאני שונאאאאאאת. בהנחה שלא מסובך מדי לקחת את יכולות השיחה של chatgpt, ולהעביר אותו לדיבור, אני רוצה שהוא יעשה בשבילי את כל המו״מ הזה מול הבנק.
– כתיבת תוכן שיווקי בסטארטאפ
בסטארטאפים יש צורך בהמון המון המון תוכן שיווקי. גם לאתר של החברה (שאמור להשתנות בתדירות די גבוהה), גם לניוזלטר/בלוג. אני זוכרת אותנו מעסיקים הרבה כותבים מסוגים שונים, כדי למלא את הצורך הזה. אם המנוע יוכל לכתוב אפילו גרסא ראשונית, זה כבר יהיה התקדמות אדירה (וכן, יקח עבודה מבני אדם).

המודל היום לא מספיק טוב, כי אי אפשר להשתמש במונע שמעודכן עם מידע ללפני שנה. צריך יכולת לעדכן אותו באופן מתמשך (כל יום).קדימה חברים, איפה מנוע כזה יכול לשפר לכם את החיים? העבודה?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

עוד תוכן מעולה מהבלוג

בהמלצת Galit Galperin הקשבתי לפודקסט Artificial - the Open AI Story. הפקה משותפת של הוול סטריט גו׳רנל וספוטיפיי, יש כבר 3 פרקים באויר והרביעי אמור להגיע בקרוב. אני עוקבת אחרי open AI...
אתמול נפתח המחזור החדש של הגילדה למנהלי מוצר.ההוא שהיה אמור להיות מחזור אוקטובר.רעדו לי הברכים כשפתחתי את ההרשמה מחדש בדצמבר, אחרי שב 7.10 הכל נעצר.זו בעצם החזרה הרשמית שלי לסוג של עשיה,...
מרטי כתב פוסט סיכום וגם פירסם הרצאה עם תחזיות פרודקט ל- 2024, שבעצם מסכמים את כל מה שהוא חושב על התפקיד של מנהלי מוצר בתעשיה בימינו. למי שמכיר את הקו של מרטי...